"Vars ligger globen?!"

Vill bara tillägna detta inlägg till min fina vän Caroline, aka Pajala. Vi lärde känna varandra genom världens finaste förebild och jag är så otroligt jävla tacksam att hon förde oss samman, för jag är ganska säker på att vi aldrig hade lärt känna varandra annars, med ungefär 1800 km avstånd mellan varandra. Jag vill hissa min vän Caroline i detta inlägg för att jag tycker att hon är så jävla cool och stark. Hon är så fin människa rätt igenom och hon har så gott hjärta, hon är så lugn och harmonisk, men samtidigt så impulsiv och galen. Det är helt galet vad lika vi är och hur vi resonerar lika om allting, hur lika våra värderingar är och hur lika vi ser på livet. Nu var det ungefär ett år sedan vi sist sågs vilket är alldeles för lång tid och jag saknar henne med varenda cell i min kropp. Det är jobbigt att ha en nära vän som bor längst upp i detta jävla avlånga gurkland. Jag vill visa min uppskattning till dig genom detta inlägg iochmed att jag inte får chansen så ofta att säga det personligen till dig. Tack för att du är du och för att jag har fått lära känna dig.

ps, hoppas du får världens finaste kväll ikväll, det förtjänar du.


Kommentarer
Postat av: svonni

du är så himla fin och jag är också så tacksam.....

blir så glad av allt det du skrivit. tack!

LOVEU BABY!!! och längtar så tills vi ses!!!

2012-06-17 @ 16:53:00
Postat av: azie

Åååååh viket fint inlägg. Kan bara hålla med om vartenda ord.



Ps. tack för kommentaren på min bloggis. Så himla fint att du är så stöttande. Love u

2012-06-18 @ 22:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0